Недоліки, які мають місце при оформленні і реєстрації законопроектів, проектів інших актів:

 

·     супровідні документи до законопроектів, проектів інших актів оформленні без дотримання вимог статті 91 Регламенту Верховної Ради України, а саме: відсутність фінансово-економічного обґрунтування тощо;

·     у проекті постанови, яку пропонується прийняти за результатами розгляду законопроекту не зазначається назва комітету, який визначено головним з підготовки і попереднього розгляду проекту акта (згідно з Постановою Верховної Ради України "Про перелік, кількісний склад і предмети відання комітетів Верховної Ради України шостого скликання" від 04.12.2007 № 4-VI предмети відання);

·     проект постанови, яку пропонується Верховній Раді України прийняти за результатами розгляду законопроекту, проекту іншого акта оформлено без дотримання вимог статті 114 Регламенту Верховної Ради України, тобто відразу пропонується прийняти законопроект, проект іншого акта за основу і в цілому;

·     відсутність розділу "Перехідні положення" у законопроектах, не зважаючи на необхідність внесення змін до інших законів України в зв’язку із реалізацією вимог запропонованих проектів, або поєднання "Перехідних положень" і "Прикінцевих положень";

·     подання пропозиції щодо парламентських слухань окремими суб’єктами права законодавчої ініціативи, а не відповідними комітетами Верховної ради України, невірно визначено дату та час проведення парламентських слухань, а також доручення щодо фінансування відповідних заходів, пов’язаних з проведенням парламентських слухань передбачається не Апарату Верховної Ради України, який є головним розпорядником бюджетних коштів на здійснення повноважень Верховної Ради України, а Управлінню справами Верховної Ради України;

·     невідповідність оформлення законопроектів, проектів інших актів, а також службових листів народних депутатів України, тобто – бланки, реквізити, які мають бути у листах тощо (Регламент Верховної Ради України, Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого Розпорядженням Голови Верховної Ради України від 25 травня 2006 року № 448)

·     при оформленні законопроекту, яким пропонується внести зміни до чинних законів України, не дотримується правило розташування відповідних змін, а саме: якщо зміни і доповнення вносяться до декількох законів, вони розміщуються в хронологічному порядку, причому, якщо в переліку актів, до яких вносяться зміни, є кодекси, вони розташовуються на початку проекту.

·     відсутність на законопроекті, проекті іншого акта і супровідних документах підпису суб’єкта права законодавчої ініціативи, або наявні не всі підписи ініціаторів.

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Роз'яснення Комітету”

27 червня 2023 11:46
12 серпня 2022 20:30
Роз’яснення з питань реалізації положень статті 34 Закону України «Про статус народного депутата України», Положення про помічника-консультанта народного депутата України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 13 жовтня 1995 року № 379/95-ВР, щодо оплати праці помічників-консультантів тих народних депутатів України, які без поважних причин не здійснюють свої депутатські повноваження (ухвалене на засіданні Комітету 12 серпня 2022 року (протокол № 123)
30 червня 2022 15:41
Роз’яснення з питань реалізації положень статей 2, 20, 34 Закону України «Про статус народного депутата України», ч 3 ст 26 Регламенту Верховної Ради України, Положення про помічника-консультанта народного депутата України, щодо строку повноважень народних депутатів України та термінів надання відпусток для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку народним депутатам України, пом-консул нар деп України та працівникам патронатних служб Апарату Верховної Ради України
28 квітня 2022 12:01
28 квітня 2021 17:06
22 липня 2020 14:29
10 червня 2020 14:33
21 лютого 2020 15:01
09 грудня 2019 11:49
06 червня 2019 16:00