РІШЕННЯ

 

про звіт Управління справами Апарату Верховної Ради України

про виконання кошторису Верховної Ради України

за перше півріччя 2024 року

 

 

Протокол № 206

від 7 жовтня 2024 року

 

Розглянувши надіслані, згідно з листом Управління справами Апарату Верховної Ради України 13.08.2024 № 15/11-2024/177677 (1636658), звіт про виконання кошторису Верховної Ради України за перше півріччя 2024 року, пояснювальну записку до зазначеного звіту, додатки з інформацією щодо використання видатків загального фонду, надходжень та витрат спеціального фонду, передбачених головному розпоряднику бюджетних коштів – Управлінню справами Апарату Верховної Ради України Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», кошторисом Верховної Ради України на 2024 рік (затверджений Постановою Верховної Ради України від 09.11.2023 № 3461-ІХ), керуючись положеннями пункту 6 частини першої статті 13 Закону України «Про комітети Верховної Ради України», пункту 18 додатку до Постанови Верховної Ради України «Про перелік, кількісний склад і предмети відання комітетів Верховної Ради України дев’ятого скликання» від 29.08.2019 № 19-IХ, Комітет в и р і ш и в:

 

Інформацію Комітету про звіт Управління справами Апарату Верховної Ради України про виконання кошторису Верховної Ради України за перше півріччя 2024 року (додається) взяти до відома та надіслати Управлінню справами Апарату Верховної Ради України для врахування в роботі.

 

 

 

Голова Комітету                                                          С.В. КАЛЬЧЕНКО


ІНФОРМАЦІЯ

 

про звіт Управління справами Апарату Верховної Ради України

про виконання кошторису Верховної Ради України

за перше півріччя 2024 року

 

На засіданні Комітету 7 жовтня 2024 року (протокол № 206) було розглянуто надіслані Управлінням справами Апарату Верховної Ради України, згідно з листом від 13.08.2024 № 15/11-2024/177677 (1636658), звіт про виконання кошторису Верховної Ради України за перше півріччя 2024 року (далі – звіт), пояснювальну записку до зазначеного звіту, додатки з інформацією щодо використання видатків загального фонду, надходжень та витрат спеціального фонду, передбачених головному розпоряднику бюджетних коштів – Управлінню справами Апарату Верховної Ради України Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», кошторисом Верховної Ради України на 2024 рік (затверджений Постановою Верховної Ради України від 09.11.2023 № 3461-ІХ).

Питання кошторису Верховної Ради України, організації роботи Верховної Ради України та контролю за виконанням її апаратом функцій із забезпечення діяльності Верховної Ради України та її органів належать до предмета відання Комітету (додаток до Постанови Верховної Ради України «Про перелік, кількісний склад і предмети відання комітетів Верховної Ради України дев’ятого скликання» від 29.08.2019 № 19-ІХ).

Враховуючи це, та за результатом попереднього аналізу інформації, поданої в додаток до листа (електронна картка документа (1636658), Комітет зазначив таке.

У кошторисі Верховної Ради України на 2024 рік (Постанова Верховної Ради України від 09.11.2023 № 3461-ІХ) затверджено видатки відповідно до асигнувань, визначених головному розпоряднику бюджетних коштів – Управлінню справами Апарату Верховної Ради України Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік».

Відповідно до додатку 3 Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» головному розпоряднику бюджетних коштів – Управлінню справами Апарату Верховної Ради України передбачено видатки в обсязі 2 953 600,1 тис. грн, з яких за загальним фондом – 2 947 106,8 тис. грн,
а за спеціальним фондом – 6 493,3 тис. грн.

Впродовж періоду, за який надано звіт (перше півріччя 2024 року), зміни до Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», зокрема, щодо обсягів видатків, передбачених для забезпечення діяльності Верховної Ради України, не вносилися. Відтак, у загальному обсязі видатків, передбачених Управлінню справами Апарату Верховної Ради України на 2024 рік, питома вага таких видатків за окремими бюджетними програмами залишається на рівні, затвердженому кошторисом Верховної Ради України на 2024 рік:
за КПКВ 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» – 47,8 %, за КПКВ 0111020 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України» – 45,5%, за КПКВ 0111090 «Висвітлення діяльності Верховної Ради України через засоби телебачення і радіомовлення та фінансова підтримка видання газети «Голос України» – 6,7 %.

 

За бюджетною програмою 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» на 2024 бюджетний рік передбачено видатки споживання загального фонду в обсязі 1 407 868,7 тис. грн, і не було передбачено видатки розвитку.

Згідно із пояснювальною запискою до звіту та додатком 2, у першому півріччі 2024 року обсяги видатків споживання передбачено у сумі
628 075,2 тис грн, з яких касові видатки складають 571 687,9 тис. грн (тобто за вказаною бюджетною програмою рівень освоєння видатків споживання загального фонду склав 91,02%, а різниця між запланованими на цей період – перше півріччя 2024 року, та використаними асигнуваннями становить
56 387,3 тис. грн).

У розрізі окремих видів видатків (згідно з економічною класифікацією) виконання їх обсягів у першому півріччі 2024 року є таким.

Найбільшими за обсягами у видатках споживання загального фонду в розрізі бюджетної програми 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» є видатки на оплату праці (КЕКВ 2110). За рахунок цих видатків здійснюється виплата заробітної плати народним депутатам України та їх помічникам-консультантам. Річний обсяг видатків на оплату праці, що передбачений кошторисом Верховної Ради України на 2024 рік, складає 775 224,5 тис. грн.

Водночас, впродовж періоду, що аналізується, відповідно до здійснених Управлінням справами Апарату Верховної Ради України за погодженням з Міністерством фінансів України перерозподілів (загальна інформація щодо яких наводиться у додатку 1 до звіту), обсяг цих видатків було зменшено на
2 412,2 тис. грн (з одночасним збільшенням обсягів видатків на інші
,
не забезпечені кошторисними призначеннями цілі, зокрема, – за КЕКВ 2630 «Поточні трансферти урядам іноземних держав та міжнародним організаціям» – для сплати членських внесків видатки збільшено на 2 349,2 тис. грн).

Після здійснення такого перерозподілу запланований річний обсяг видатків на оплату праці (КЕКВ 2110) становить 772 812,3 тис. грн, з яких на перше півріччя 2024 року заплановано асигнування в обсязі 366 127,8 тис. грн. Фактичні видатки на оплату праці у першому півріччі 2024 року склали
338 686,8 тис. грн. Таким чином вже станом на 1 липня 2024 року (на початок другого півріччя) різниця між запланованими і фактичними обсягами видатків (залишок коштів за вказаним КЕКВ) складає 27 441,0 тис. грн.

Від обсягів видатків на оплату праці безпосередньо залежить обсяг видатків на нарахування на заробітну плату (КЕКВ 2120) (нарахування єдиного соціального внеску). Річний їх обсяг заплановано в сумі 170 549,4 тис. грн., а за рахунок здійсненого перерозподілу зменшено на 530,6 тис. грн. На перше півріччя 2024 року видатки на сплату єдиного соціального внеску заплановано в обсязі 80 548,4 тис. грн, а касові видатки становлять – 74 264,6 тис. грн. Відповідно у розрізі цих видатків також існує різниця між запланованими на шість місяців 2024 року та касовими видатками в обсязі 6 283,8 тис. грн.

Як зазначено у пояснювальній записці до звіту та відповідно до наведених вище обсягів видатків, загалом на оплату праці і нарахування на заробітну плату за вказаною бюджетною програмою було використано 412 951,4 тис. грн (касові видатки), з яких:

оплата праці народних депутатів України (з нарахуваннями єдиного соціального внеску) – 175 955,0 тис. грн;

оплата праці помічників-консультантів народних депутатів України
(з нарахуваннями єдиного соціального внеску) – 236 996,4 тис. грн.

Від загального обсягу касових видатків за цією бюджетною програмою (0111010) касові видатки на оплату праці і нарахування на заробітну плату становлять 72,23 %.

 

У контексті фінансового забезпечення видатків, пов’язаних з оплатою праці народних депутатів України, їх помічників-консультантів, варто звернути увагу на обсяги видатків, що заплановано на ці цілі на наступний бюджетний період. Так, відповідно до показників видатків державного бюджету, наведених у додатку 3 до проекту Закону України «Про Державний бюджет України на
2025 рік» (далі – законопроект (реєстр. № 12000), у розрізі бюджетної програми 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» запропоновано передбачити  видатки на оплату праці в обсязі 978 495,8 тис. грн, що у порівнянні з поточним 2024 роком є більшим на 203 271,3 тис. грн.

Розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб
на 1 січня 2025 року, відповідно до статті 7 законопроекту (реєстр. № 12000) пропонується залишити на рівні поточного бюджетного періоду – 3 028,0 грн (відповідно до якого з 1 січня 2024 року визначається розмір посадового окладу народного депутата України залежно від посади, яку він обіймає у Верховній Раді України та її органах).

Оскільки відповідно до проекту Державного бюджету України на 2025 рік незмінним пропонується залишити розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, відтак на рівні поточного бюджетного року будуть встановлені посадові оклади народних депутатів України,
що не вплине на загальні обсяги видатків на оплату праці народних депутатів України.

Водночас, варто зважати на зміну коефіцієнту, відповідно до якого визначається загальний місячний фонд для оплати праці помічників-консультантів народного депутата України (пункт 3 Постанови Верховної Ради України «Про фінансове забезпечення діяльності народних депутатів України» із змінами, внесеними згідно з Постановою Верховної Ради України від 16.07.2024 № 3861-IX, що застосовується з 1 липня 2024 року).

Загальний місячний фонд для оплати праці помічників-консультантів народного депутата наразі, а також з 1 січня 2025 року становитиме
132 626,4 грн, що у розрахунку на рік складатиме 1 591 516,8 грн, а у розрахунку на 401 народного депутата України – 638 198,2 тис. грн.

Виходячи із запланованого на 2025 рік загального обсягу видатків на оплату праці за бюджетною програмою 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» загалом 978 495,8 тис. грн. та розрахункового обсягу таких видатків на оплату праці помічників-консультантів 638 198,2 тис. грн.,
на оплату праці народних депутатів України передбачатиметься
340 297,6 тис. грн.

Враховуючи це, головний розпорядник бюджетних коштів – Управління справами Апарату Верховної Ради України при підготовці проекту кошторису Верховної Ради України на 2025 рік має здійснити розрахунки та обґрунтування достатності запропонованого законопроектом (реєстр. № 12000) збільшення обсягів видатків на оплату праці (на 203 271,3 тис. грн) на покриття витрат із нарахування і сплати заробітної плати народним депутатам України та їх помічникам-консультантам.

 

У загальному обсязі видатків споживання за бюджетною програмою 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» значними за обсягами також є видатки за кодом економічної класифікації
2730 «Інші виплати населенню». За рахунок цих видатків здійснюються народним депутатам України виплати, передбачені статтями 23, 32, 35 Закону України «Про статус народного депутата України».

У загальній структурі касових видатків за бюджетною програмою 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» видатки на інші виплати населенню (КЕКВ 2730) складають 25 %.

На 2024 рік за КЕКВ (2730) «Інші виплати населенню» заплановано кошти в обсязі 423 650,0 тис. грн. У першому півріччі 2024 року обсяг асигнувань на ці цілі заплановано на рівні 159 346,1 тис. грн, з яких фактично використано 142 708,4 тис. грн (89,6 % від запланованих на звітний період обсягів), різниця між запланованими та касовими видатками за цим кодом – 16 637,7 тис. грн.

Відповідно до наданої у пояснювальній записці до звіту інформації касові видатки за цим кодом спрямовано на:

відшкодування витрат, пов’язаних з виконанням депутатських повноважень – 119 372,2 тис. грн;

компенсацію витрат на проїзд – 12 804,0 тис. грн;

компенсацію витрат на оренду житла або винайм готельного номера – 10 532,2 тис. грн.

 

Кошторисом Верховної Ради України на 2024 рік заплановані видатки на відрядження народних депутатів України (КЕКВ 2250) в обсязі
10 309,7 тис. грн.

При цьому, в першому півріччі 2024 року запланований обсяг видатків на відрядження – 5 885,7 тис. грн, з яких касові видатки склали 3 912,3 тис. грн
(66,5 % від запланованих на перше півріччя обсягів).

Загалом різниця між запланованими і касовими видатками (за звітний період – перше півріччя 2024 року) за бюджетною програмою 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» склала
56 387,3 тис. грн, що утворилася здебільшого за рахунок економії (різниці між плановими та касовими обсягами) видатків за КЕКВ 2110 «Оплата праці»,
КЕКВ 2120 «Нарахування на заробітну плату» та КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню» – 50 362,5 тис. грн.

Суттєвої різниці між запланованими у першому півріччі 2024 року та касовими обсягами видатків у розрізі інших кодів економічної класифікації за цією бюджетною програмою немає.

 

Кошторисом Верховної Ради України у 2024 році видатки спеціального фонду за бюджетною програмою 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» не передбачалися.

Водночас, у пояснювальній записці до звіту зазначається, що у звітному періоді (перше півріччя 2024 року) за КПКВК 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» за спеціальним фондом мали місце відповідні надходження на загальну суму 9 568,3 тис. грн. та видатки в такому ж обсязі [1].

У звіті про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги за перше півріччя 2024 року (спеціальний фонд) зазначено, що за вказаною бюджетною програмою (0111010) за звітний період від додаткової (господарської) діяльності надходження до спеціального фонду склали
4 966,0 тис. грн. Порівнюючи аналогічну інформацію, що надавалася Управлінням справами Апарату Верховної Ради України щодо надходжень до спеціального фонду у першому кварталі 2024 року, обсяг надходжень був таким же (4 966,0 тис. грн). Відтак, за перше півріччя 2024 року обсяги надходжень наростаючим підсумком не змінилися у порівнянні з першим кварталом 2024 року (у другому кварталі таких надходжень не було).

Окрім цього, за вказаною бюджетною програмою мали місце надходження спеціального фонду у вигляді благодійних внесків, грантів та дарунків на загальну суму 4 602,3 тис. грн, з  яких у вигляді оплати послуг – 4 502,5 тис грн, предмети і обладнання – 49,2 тис. грн, обладнання і предмети довгострокового користування – 50,6 тис. грн. Додаткова інформація щодо таких надходжень
(у вигляді яких активів вони були надані) у додатках до звіту не наводиться.

 

У розрізі бюджетної програми 0111020 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України» Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» та кошторисом Верховної Ради України на 2024 рік передбачені видатки загального фонду в обсязі 1 340 938,6  тис. грн. та видатки спеціального фонду – 6 493,3 тис. грн.

У першому півріччі 2024 року передбачено видатки у розмірі
572 726,3 тис. грн, з яких касові видатки склали 560 095,5 тис. грн (пояснювальна записка до звіту, додатки 3-7). Тобто за вказаною бюджетною програмою рівень освоєння видатків загального фонду склав 97,8 %, а різниця між запланованими на цей період (перше півріччя 2024 року) та використаними асигнуваннями складає  12 630,8 тис. грн).

У загальній структурі касових видатків (560 095,5 тис. грн) за цією бюджетною програмою (КПКВ 0111020) найбільшими за обсягами є видатки на оплату праці і нарахування на заробітну плату – 526 790,2 тис. грн, або ж 94,1 %.

Згідно із додатком 3 до звіту в розрізі Управління справами Апарату Верховної Ради України із затверджених на звітний період (перше півріччя
2024 року) видатків у сумі 371 069,2 тис. грн касові видатки склали
365 334,5 тис. грн (рівень освоєння 98,5 %).

Видатки на оплату праці в Управлінні справами Апарату Верховної Ради України, за рахунок яких здійснюється покриття зобов’язань із нарахування заробітної плати та інших виплат, пов’язаних з оплатою праці, працівників структурних підрозділів Апарату Верховної Ради України, секретаріатів комітетів Верховної Ради України, секретаріатів тимчасових слідчих, тимчасових спеціальних комісій, секретаріатів депутатських фракцій (депутатських груп), на перше півріччя 2024 року заплановано в обсязі
302 403,9 тис. грн, з яких використано 300 529,4 тис. грн. Так само касові видатки з нарахувань на оплату праці відповідають їх плановим обсягам.

 

У контексті аналізу інформації щодо видатків на оплату праці державних службовців Апарату Верховної Ради України, варто також зупинитися на питанні планового обсягу таких видатків, що пропонується для головного розпорядника бюджетних коштів – Управління справами Апарату Верховної Ради України відповідно до згаданого вище проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» (реєстр. № 12000).

Відповідно до додатку 3 вказаного проекту (реєстр. № 12000), обсяг видатків за бюджетною програмою 0111020 пропонується залишити на рівні поточного 2024 року – 1 004 167,7 тис. грн. За рахунок такого обсягу видатків здійснюється покриття зобов’язань із нарахування і виплати заробітної плати
не лише працівникам тих підрозділів, що входять до структури Апарату Верховної Ради України, працівникам патронатних служб, тимчасових слідчих, тимчасових спеціальних комісій, а також працівникам тих управлінь (структурних підрозділів, установ), що до структури Апарату Верховної Ради України не входять
: Дослідницької служби Верховної Ради України, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України, Автобази Управління справами Апарату Верховної Ради України,
ДКП «Їдальня Управління справами Апарату Верховної Ради України»
(у вигляді субсидій для оплати праці працівників, що залучені до обслуговування офіційних заходів).

У поточному бюджетному періоді відповідно до пункту 22 Прикінцевих положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» передбачено, що оплата праці державних службовців апарату органу законодавчої влади у 2024 році та до законодавчого врегулювання правового статусу парламентських державних службовців здійснюється відповідно до умов, встановлених на 2023 рік.

За рахунок вказаного обсягу видатків наразі забезпечується фінансування видатків на оплату праці для працівників структурних підрозділів Апарату Верховної Ради України, секретаріатів комітетів Верховної Ради України відповідно до тієї Схеми посадових окладів на посадах державної служби з урахуванням категорій, підкатегорій та рівнів державних органів, що затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 02.02.2022 № 89). Розміри посадових окладів для державних службовців Апарату Верховної Ради України не змінювалися з 1 січня 2022 року.

 

Згідно з додатками 3 – 7, що додані до звіту, як у розрізі кодів економічної класифікації, так і в розрізі управлінь (підприємств, організацій), фінансування яких здійснюються із бюджетної програми 0111020 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України», значної різниці  між запланованими та касовими видатками у першому півріччі 2024 року не вбачається.

За видатками загального фонду освоєння запланованих на звітний період обсягів є таким:

у розрізі Управління адміністративними будинками Управління
справами Апарату Верховної Ради України – з 119 909,6 тис. грн використано 116 512,4 тис. грн (97,2 %);

у розрізі Автобази Управління справами Апарату Верховної Ради України – з 58 754,0 тис. грн використано 55 885,2 тис. грн (95,1 %);

Дослідницька служба Верховної Ради України – з 21 554,7 тис. грн використано 21 014,3 тис. грн (97,5 %);

у розрізі ДКП «Їдальня Управління справами Апарату Верховної Ради України» обсяг субсидій становить 1349,1 тис. грн із запланованих на звітний період 1438,8 тис. грн.

 

Впродовж періоду, за який надано звіт (перше півріччя 2024 року), головним розпорядником бюджетних коштів – Управлінням справами Апарату Верховної Ради України за погодженням з Міністерством фінансів України
в розрізі бюджетної програми 0111020 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України» було зменшено обсяги видатків за КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці», що передбачені для нарахування і сплати єдиного соціального внеску, на суму 450,0 тис. грн., та одночасно збільшено на цю ж суму видатки за КЕКВ 2800 «Інші виплати населенню» для покриття судових зборів та витрат виконавчого провадження (додаток 1).

Також шляхом проведення перерозподілу зменшено видатки у розрізі Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України, що були заплановані на оплату електроенергії на 5 175,2 тис. грн та спрямовано їх на оплату теплопостачання. У той же час видатки на оплату електроенергії було зменшено для Дослідницької служби Верховної Ради України на 2 175,2 тис. грн з одночасним збільшенням на ці ж потреби видатків Управлінню адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України (додаток 1).

Таким чином, як зазначено у пояснювальній записці до звіту, рівень освоєння коштів за КПКВК 0111020 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України» за перше півріччя 2024 року склав 97,8 %.

 

У розрізі вказаної бюджетної програми 0111020 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України» кошторисом Верховної Ради України на 2024 рік передбачаються також видатки спеціального фонду – 6 493,3 тис. грн. (на рік).

У звіті про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги за перше півріччя 2024 року (спеціальний фонд) надано інформацію щодо надходжень до спеціального фонду в обсязі 3 610,8 тис. грн та видатків –
3 127,9 тис. грн.

У загальній структурі надходжень (3 610,8 тис. грн) до спеціального фонду:

621,4 тис. грн отримано Управлінням адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України (за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю –
523,3 тис. грн та за надання майна в оренду
98,1 тис. грн);

2 989,4 тис. грн отримано Автобазою Управління справами Апарату Верховної Ради України (від додаткової господарської діяльності, від надання послуг, майна в оренду).

Видатки спеціального фонду (3 127,9 тис. грн) спрямовані на виплату заробітної плати і нарахування на заробітну плату (1 308,6 тис. грн у розрізі Автобази), на оплату послуг, придбання інвентаря, продуктів харчування, соціальне забезпечення, видатки на відрядження та інші поточні видатки
(1 819,3 тис. грн).

Крім того, за інформацією, наведеною у звіті про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень за перше півріччя 2024 року, надходження спеціального фонду за вказаною бюджетною програмою, що надійшли у вигляді благодійних внесків, грантів та дарунків, відповідають тим обсягам, що були у першому кварталі 2024 року, складають 221,1 тис. грн, з яких для Дослідницької служби Верховної Ради України – 208,4 тис. грн, для Автобази – 12,7 тис. грн.

 

За бюджетною програмою 0111090 «Висвітлення діяльності Верховної Ради України через засоби телебачення і радіомовлення та фінансова підтримка видання газети «Голос України» Законом України
«Про Державний бюджет України на 2024 рік» та кошторисом Верховної Ради України на 2024 рік передбачено видатки споживання загального фонду в обсязі 198 299,5 тис. грн., з яких згідно з розписом асигнувань для
ДП «Парламентський телеканал «Рада» передбачено 169 176,8 тис. грн.,
для ДП «Редакція газети «Голос України» – 23 122,7 тис. грн (додатки 8 та 9).

Згідно з додатком 8 до звіту, заплановані на перше півріччя 2024 року за вказаною бюджетною програмою обсяги видатків для ДП «Парламентський телеканал «Рада» становлять 65 696,8 тис. грн, а касові їх обсяги –
56 161,9 тис. грн – 85,5 % затверджених бюджетних призначень (різниця між запланованими та касовими видатками складає 9 534,9 тис. грн).

Водночас, із передбачених на перше півріччя 2024 року для ДП «Редакція газети «Голос України» видатків (поточних трансфертів) в сумі 14 568,0 тис. грн касові видатки склали 8 815,8 тис. грн – 60,5 % (додаток 9 до звіту).

 

Таким чином, за підсумками виконання кошторису Верховної Ради України за перше півріччя 2024 року рівень освоєння видатків склав 93,4 % бюджетних призначень, передбачених на звітний період, касові видатки становлять 1 196 761,1 тис. грн, з яких:

за КПКВ 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України»  – 571 687,9 тис. грн;

за КПКВ 0111020 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України» – 560 095,5 тис. грн;

за 0111090 «Висвітлення діяльності Верховної Ради України через засоби телебачення і радіомовлення та фінансова підтримка видання газети «Голос України» – 64 977,7 тис. грн.

У пояснювальній записці до звіту Управління справами Апарату Верховної Ради України зазначає про те, що дебіторська та кредиторська заборгованість за загальним фондом державного бюджету, що утворилася у звітному періоді, є поточною та буде погашена у поточному періоді.

 

Враховуючи зазначене вище, Комітет прийняв відповідне рішення.

 

 

Голова Комітету                                                            С.В. КАЛЬЧЕНКО



[1] Складовими частинами спеціального фонду бюджету є: доходи  бюджету (включаючи власні надходження бюджетних установ), які мають цільове спрямування; видатки бюджету, що здійснюються за рахунок конкретно визначених надходжень спеціального фонду бюджету (у тому числі власних надходжень бюджетних установ).
У звіті Управління справами Апарату Верховної Ради України про надходження і використання коштів до спеціального фонду видатки спеціального фонду відповідають обсягам надходжень: усі отримані нематеріальні активи, гранти дарунки є надходженнями спеціального фонду, та одночасно видатками такого фонду, оскільки відображені в балансі бюджетної установи.

 

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Рішення Комітету”

16 грудня 2024 11:11
02 грудня 2024 11:04
02 грудня 2024 11:01
02 грудня 2024 10:56
18 листопада 2024 11:41
18 листопада 2024 11:12
18 листопада 2024 11:09
07 жовтня 2024 12:37
13 вересня 2024 10:55
13 вересня 2024 10:40