Р І Ш Е Н Н Я

 

про проект кошторису Верховної Ради України на 2023 рік

 

Протокол № 132

від 14 жовтня 2022 року

 

Розглянувши подані згідно з листом Апарату Верховної Ради України від 12 жовтня 2022 року № 15/11-2022/172754 (електронна картка документа (1024196) підготовлені Управлінням справами Апарату Ради України проекти кошторису Верховної Ради України на 2023 рік, норм витрат на одного народного депутата України на 2023 рік, показники яких ґрунтуються на обсягах видатків, передбачених Управлінню справами Апарату Верховної Ради України проектом Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» (реєстр. № 8000), керуючись положеннями частини четвертої статті 7, пункту 8 частини четвертої статті 20, частини третьої статті 138 Регламенту Верховної Ради України, пункту 1 частини першої статті 12, пункту 6 частини першої статті 13 Закону України «Про комітети Верховної Ради України», Постанови Верховної Ради України «Про перелік, кількісний склад і предмети відання комітетів Верховної Ради України дев’ятого скликання», Комітет в и р і ш и в:

 

1. Ухвалити висновок на проект кошторису Верховної Ради України на 2023 рік та внести на розгляд Верховної Ради України народними депутатами України – членами Комітету проект Постанови Верховної Ради України «Про кошторис Верховної Ради України на 2023 рік» і додатки до нього.

 

2. Доручити голові Комітету Кальченку С.В. подати до Верховної Ради України зазначений проект Постанови Верховної Ради України за своїм підписом.

 

3. Рекомендувати Верховній Раді України включити проект Постанови Верховної Ради України «Про кошторис Верховної Ради України на 2023 рік» без голосування до порядку денного пленарного засідання Верховної Ради України, на якому буде розглядатися проект Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» (реєстр. № 8000), підготовлений до другого читання, та прийняти зазначений проект Постанови за основу і в цілому.

 

4. Доповідачем від Комітету на пленарному засіданні Верховної Ради України з цього питання визначити голову Комітету. 

 

5. У разі зміни обсягу видатків для головного розпорядника бюджетних коштів – Управління справами Апарату Верховної Ради України під час прийняття   Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» в другому читанні і в цілому, доручити голові Комітету оголосити  про такі зміни.

 

 

Голова Комітету                                       С.В. КАЛЬЧЕНКО

 

 

 

 

 

ВИСНОВОК

на проект кошторису Верховної Ради України на 2023 рік

 

На засіданні Комітету 14 жовтня 2022 року (протокол № 132) розглянуто надіслані згідно з листом Апарату Верховної Ради України від 12 жовтня 2022 року № 15/11-2022/172754 (електронна картка документа (1024196)   підготовлені Управлінням справами Апарату Верховної Ради України проекти кошторису Верховної Ради України на 2023 рік, норм витрат на одного народного депутата України на 2023 рік, показники яких ґрунтуються на обсягах фінансування, передбачених головному розпоряднику бюджетних коштів – Управлінню справами Апарату Верховної Ради України проектом Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» (реєстр. № 8000), а також пояснювальну записку до проекту кошторису Верховної Ради України на 2023 рік, розрахунки та розшифровки видатків загального фонду Державного бюджету України за бюджетними програмами.

У першу чергу Комітет звернув увагу на те, що у додатку № 3 до проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» (реєстр. № 8000) у частині розподілу видатків Державного бюджету України серед головних розпорядників бюджетних коштів за кодом програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету 0110000 за пропозицією Апарату Верховної Ради України визначено головного розпорядника – Управління справами Апарату Верховної Ради України.

До цього часу розпорядником бюджетних коштів за цією ж програмою у законах України про Державний бюджет України на відповідні роки зазначався – Апарат Верховної Ради України.

Так, відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Бюджетного кодексу України головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність, зокрема, Верховної Ради України.

Організаційне, юридично-експертне, науково-експертне, документальне, інформаційне, а також матеріально-технічне, господарсько-правове та фінансове забезпечення діяльності Верховної Ради України, її органів, народних депутатів України, депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України здійснює Апарат Верховної Ради України, що діє на основі Положення про Апарат Верховної Ради України, яке затверджується Головою Верховної Ради України (частини перша, третя статті 7 Регламенту Верховної Ради України із змінами, внесеними згідно із Законом № 2345-ІХ від 01.07.2022).

У свою чергу відповідно до пункту 10 Положення передбачено низку завдань Апарату Верховної Ради України у сфері фінансового та матеріально-технічного забезпечення діяльності Верховної Ради України (що здійснюється через Управління справами Апарату Верховної Ради України), серед яких – забезпечення фінансування діяльності Верховної Ради України та її Апарату відповідно до видатків, передбачених кошторисом витрат на реалізацію повноважень Верховної Ради України, підготовка проекту кошторису Верховної Ради України.

 

Проектом Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» (реєстр. № 8000) головному розпоряднику бюджетних коштів – Управлінню справами Апарату Верховної Ради України передбачено фінансування в обсязі 2 617 630,3 тис. грн., в тому числі за загальним фондом – 2 612 138,3 тис. грн., за спеціальним фондом – 5 492,0 тис. грн.

Виходячи із зазначеного обсягу фінансування, Управлінням справами Апарату Верховної Ради України розраховано видатки проекту кошторису Верховної Ради України на 2023 рік.

Планові обсяги видатків загального фонду Державного бюджету України
у розрізі бюджетних програм згідно з проектом Закону (реєстр.
№ 8000) та згідно з проектом кошторису Верховної Ради України на 2023 рік запропоновано розподілити наступним чином:

 

КПКВ

Видатки споживання

(тис. грн.)

Видатки розвитку

(тис. грн.)

0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України»

1 267 214,9

 

0111020 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України»

 

1 271 975,6

 

 

0111090 «Висвітлення діяльності  Верховної  Ради  України через  засоби  телебачення  і радіомовлення та фінансова підтримка видання газети «Голос України»

 

72 947,8

 

 

Всього за загальним фондом

(тис. грн.):

2 612 138,3

 

На наступний бюджетний період за  жодною з бюджетних програм (коди 0111010, 0111020, 0111090) видатки розвитку не плануються.

Обсяги видатків, що були затверджені кошторисом Верховної Ради України на 2022 рік (Постанова Верховної Ради України від 02.12.2021
№ 1929-ІХ), виходячи з обсягів видатків, передбачених Законом України «Про Державний бюджет України на 2022 рік», протягом бюджетного року змінювалися, в тому числі без внесення відповідних змін до додатку № 3 до Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зокрема, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2022
№ 401 «Про спрямування коштів до резервного фонду державного бюджету»). Враховуючи це, порівняння запланованих у проекті кошторису Верховної Ради України на 2023 рік обсягів видатків здійснено відповідно до їх обсягів, що визначалися для Апарату Верховної Ради України після здійснення відповідних перерозподілів (показників, наданих Управлінням справами Апарату Верховної Ради України у розшифровці видатків загального фонду Державного бюджету України).

Так, у порівнянні з 2022 роком обсяги видатків загального фонду, що заплановані на 2023 рік (відповідно до проекту Закону (реєстр. № 8000) та проекту кошторису Верховної Ради України на 2023 рік) загалом по Управлінню справами Апарату Верховної Ради України зростуть
на 175 140,5 тис. грн. Так, збільшаться обсяги видатків за бюджетною програмою 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України»

на 223 290,1 тис. грн.; за бюджетною програмою 0111020 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України» – на 101 533,6 тис. грн.; та зменшаться за бюджетною програмою 0111090 «Висвітлення діяльності  Верховної  Ради  України через  засоби  телебачення  і радіомовлення та фінансова підтримка видання газети «Голос України» – на 149 683,2 тис. грн.

У розрізі бюджетних програм Комітет зупинився на окремих видатках.

Так, за бюджетною програмою 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» проектом Державного бюджету України на 2023 рік Управлінню справами Апарату Верховної Ради України  передбачено видатки загального фонду у сумі 1 267 214,9 тис. грн.

Із зазначеного обсягу найбільшими у складі видатків споживання за вказаною бюджетною програмою є:

- видатки за КЕКВ 2100 «Оплата праці і нарахування на заробітну плату»,
з яких здійснюється оплата праці народних депутатів України, їх помічників-консультантів, нарахування на фонд оплати праці (загальнообов’язкових платежів)  – 66,3 % від загального обсягу видатків споживання;

- видатки за КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню», за рахунок яких здійснюється передбачені статтями 23, 32, 35 Закону України «Про статус народного депутата України» компенсація вартості проїзду територією України, компенсація вартості оренди житла та винайму готельного номера, відшкодування витрат, пов’язаних з виконанням депутатських повноважень (30,7 % від загального обсягу видатків споживання).

Видатки на оплату праці народних депутатів України та їх помічників-консультантів у 2023 році проектом кошторису Верховної Ради України
на 2023 рік заплановано в обсязі
688 559,8 тис. грн., що у порівнянні з 2022 роком є більшими на 97 849,2 тис. грн. У пояснювальній записці до проекту кошторису  Верховної Ради України на 2023 рік зазначено, що потреба в коштах на оплату праці народних депутатів України та їх помічників-консультантів обрахована відповідно до Постанови Верховної Ради України «Про фінансове забезпечення діяльності народних депутатів України» від 07 грудня 2017 року № 2240-VIII.

Про додаткову потребу у видатках на оплату праці та нарахування на заробітну плату у пояснювальній записці до проекту кошторису Верховної Ради України на 2023 рік Управління справами Апарату Верховної Ради України не зазначає. Водночас, відповідно до додатку до листа (електронна картка документа (1024196), у якому наводиться розрахунок видатків на оплату праці народних депутатів України, їх помічників консультантів, у 2023 році додатково необхідно на оплату праці – 92 847 760,0 тис. грн. та на нарахування на заробітну плату – 20 426 463,0 тис. грн. (ці кошти необхідні за розрахунками Управління справами Апарату Верховної Ради України на компенсацію невикористаних днів відпустки народних депутатів України у разі закінчення терміну повноважень Верховної Ради України).

Відповідно до положень Постанови Верховної Ради України
«Про фінансове забезпечення діяльності народних депутатів України» та відповідно до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 2023 рік 2 684,0 грн. (що з 1 січня 2023 року заплановано встановити відповідно до проекту Закону реєстр. № 8000) посадовий оклад народного депутата України – члена комітету має складати 26 840,0 грн., а місячний фонд оплати праці помічника-консультанта народного депутата України – 78 372,8 грн.
(29,2 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб згідно, що у свою чергу призведе до зростання загальних обсягів видатків на оплату праці.

Оскільки від обсягу витрат на оплату праці залежить обсяг нарахувань на оплату праці (загальнообов’язкові платежі), то за розрахунками Управління справами Апарату Верховної Ради України у 2023 році він складатиме
151 483,2 тис. грн. (на 21 526,9 тис. грн. більше від видатків поточного бюджетного періоду).

Також, виходячи з розміру заробітної плати народного депутата України – члена комітету визначається й обсяг відшкодування витрат, пов’язаних з виконанням депутатських повноважень, що за розрахунками Управління справами Апарату Верховної Ради України у 2023 році має складати
53 680,0 грн., тому видатки на ці цілі також потребують збільшення (відповідно до зростання розміру прожиткового мінімуму).

Проектом кошторису Верховної Ради України на 2023 рік видатки за КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню», з яких здійснюються відшкодування витрат, пов’язаних з виконанням депутатських повноважень, а також виплати на компенсацію вартості проїзду територією України, компенсацію вартості оренди житла та винайму готельного номера, заплановано на рівні
389 437,1 тис. грн. 

У розрізі вказаної бюджетної програми (КПКВ 0111010) видатки споживання за іншими кодами економічної класифікації видатків на наступний бюджетний рік заплановані в обсягах, що у порівнянні з обсягами поточного року є такими (згідно із розшифровкою видатків загального фонду, доданими до проекту кошторису Верховної Ради України на 2023 рік):

за КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» – заплановано 8 955,9 тис. грн. (що у порівнянні із поточним роком менше майже на 1 248,8 тис. грн.);

за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» – заплановано 12 413,3 тис. грн. (менше на 805,4 тис. грн.);

за КЕКВ 2250 «Видатки на відрядження» проектом кошторису Верховної Ради України на 2023 рік заплановано обсяг на рівні трохи меншому цьогорічних призначень – 10 309,7 тис. грн. (при чому згідно з розшифровкою видатків Управління справами Апарату Верховної Ради України зазначає про додаткову незабезпечену потребу у видатках на відрядження в сумі понад
65 млн. грн.)

Норми витрат на одного народного депутата України на 2023 рік (які затверджуються як додаток до кошторису Верховної Ради України) заплановані на рівні попередніх років, зокрема:

для компенсації вартості проїзду (стаття 23 Закону України «Про статус народного депутата України») – 7 500,0 грн. (на місяць);

на відрядження помічників-консультантів народних депутатів України (стаття 4.3 Положення про помічника-консультанта народного депутата України) – 8 000,0 грн. на рік (у розрахунку на 10 місяців);

для компенсації вартості оренди житла (стаття 35 Закону України «Про статус народного депутата України») у розрахунку 650,0 грн. на добу.

 

Видатки розвитку у розрізі бюджетної програми 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» проектом  кошторису Верховної Ради України на 2023 рік не передбачено. Обсяг таких відповідно до кошторису Верховної Ради України на 2022 рік був запланований на рівні 116 295,5 тис. грн., частина з яких – на капітальний ремонт аварійного адміністративного будинку по пров. Рильському, 8 (9 972,0 тис. грн.), частина – на реставраційний ремонт зали пленарних засідань з заміною системи електронного голосування та інтегрованих з нею підсистем з використанням ID-картки народного депутата України (106 323,5 тис. грн.). Проте у березні ц.р. зазначені видатки були спрямовані до резервного фонду (без внесення відповідних змін до додатку № 3 до Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік»).

Згідно з пояснювальною запискою та розшифровкою видатків, наданою Управлінням справами Апарату Верховної Ради України, існує додаткова потреба у видатках розвитку за вказаною бюджетною програмою у сумі 69 503,7 тис. грн., з яких – знову ж таки на капітальний ремонт аварійного адміністративного будинку Верховної Ради України (провулок Рильського, 8) – 52 088,9 тис. грн., на придбання обладнання (відеоекрани для забезпечення якісного відображення відеосигналу у сесійній залі; пристрої для захвату і обробки відеосигналу та здійснення онлайнтрансляції, протяжні сканери, ноутбуки, монітори) – 13 078,0 тис. грн.

 

За бюджетною програмою 0111020 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України» видатки загального фонду заплановано в обсязі
1 271 975,6 тис. грн., що є більшим у порівнянні з поточним роком на
101 533,6 тис. грн. Обсяг видатків загального фонду є лише видатками споживання, видатки розвитку за цією програмою не заплановані.

Так, зокрема, по Управлінню справами Апарату Верховної Ради України проектом кошторису Верховної Ради України на 2023 рік передбачено видатки в обсязі 841 311,2 тис. грн. (що є більшим від бюджетних призначень 2022 року  на 74 987,0 тис. грн.)

Обсяги видатків, що передбачені проектом кошторису Верховної Ради України на 2023 рік, для Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України, складають 249 315,6 тис. грн. (що на 4 042,3 тис. грн. більше у порівнянні із передбаченими бюджетними призначеннями на 2022 рік).

Видатки споживання загального фонду, що спрямовуються для фінансової підтримки Автобази Управління справами Апарату Верховної Ради України заплановані в обсязі 134 407,7 тис. грн. (у порівнянні із 2022 роком – більші
на 7 901,0 тис. грн.).

Видатки на фінансову підтримку Дослідницької служби у наступному бюджетному періоді заплановано у розмірі 43 620,1 тис. грн.
(проти 28 647,8 тис. грн. – для Інституту законодавства Верховної Ради України у 2022 році).

Обсяги видатків на ДП «Їдальня» Управління справами Апарату Верховної Ради України (які спрямовуються у вигляді субсидій на фінансову  підтримку виплат заробітних плат працівників підприємства, зайнятих в обслуговуванні протокольних заходів) становитимуть 3 321,0 тис. грн. (у 2022 році вони складали 3 690,0 тис. грн.)

У видатках загального фонду за цією бюджетною програмою 91,5% - видатки на оплату праці і нарахування на заробітну плату.

У розрізі підприємств (управлінь), підпорядкованих Управлінню справами Апарату Верховної Ради України, які також фінансуються за рахунок бюджетної програми 0111020 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України», видатки на оплату праці і нарахування на заробітну плату по Управлінню справами Апарату Верховної Ради України – зростуть на 75 435,6 тис. грн., по Управлінню адміністративними будинками Управлінню справами Апарату Верховної Ради України – на 17 536,6 тис. грн., по Автобазі Управління справами Апарату Верховної Ради України – на 10 816, 6 тис. грн., у розрізі Дослідницької служби (у порівнянні із запланованими у 2022 році для Інституту законодавства Верховної Ради України) – зростуть на 15 067,9 тис. грн.   

Комітет звернув увагу на те, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2022 № 401 видатки на оплату праці за вказаною бюджетною програмою в обсязі 95 374,3 тис. грн. були спрямовані до резервного фонду.
У той час, коли у 2023 році заплановане зростання таких видатків, як зазначено вище складе 75 435,6 тис. грн. При цьому в пояснювальній записці до проекту кошторису Верховної Ради України на 2023 рік не надано розрахунки щодо достатності цих обсягів видатків для покриття потреби у  видатках на оплату праці, як і не зазначено, які складові заробітної плати вдасться забезпечити за рахунок такого обсягу видатків.

За іншими статтями видатків у 2023 році в порівнянні з цьогорічними призначеннями обсяги видатків споживання зменшаться.

При цьому, як зазначено у пояснювальній записці до проекту кошторису Верхової Ради України на 2023 рік, додаткова мінімальна потреба у коштах за бюджетною програмою 0111020 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України» складає 148 349,6  тис. грн., а саме: видатки споживання – 124 944,6 тис. грн., видатки розвитку – 23 405,0 тис. грн.

 

За бюджетною програмою 0111090 «Висвітлення діяльності  Верховної  Ради  України через  засоби  телебачення  і радіомовлення та фінансова підтримка видання газети «Голос України» видатки споживання загального фонду відповідно до проекту Закону реєстр. № 8000 заплановано в обсязі
72 947,8 тис. грн. (що є меншим у порівнянні із 2022 роком на 8 105,3 тис. грн.), з яких для ДП «Парламентський телеканал «Рада» – 49 176,8 тис. грн.,
та для ДП «Голос України» – 23 771,0 тис. грн.

Видатки розвитку за вказаною програмою не передбачаються, тоді як у 2022 році за цією програмою видатки розвитку складали 320 000,0 тис. грн. (на етапі прийняття Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік»), а з урахуванням здійснених перерозподілів та спрямування коштів до резервного фонду – 141 577,9 тис. грн.  

За розрахунками Управління справами Апарату Верховної Ради України у розрізі зазначеної бюджетної програми також існує незабезпечена кошторисними призначеннями потреба у видатках  на суму 136 397,5 тис. грн., з них: видатки споживання – 31 740,5 тис. грн., видатки розвитку – 104 657,0 тис. грн.

 

У пояснювальній записці до проекту кошторису Верховної Ради України на 2023 рік Управління справами Апарату Верховної Ради України зазначає про те, що загальна розрахункова потреба в коштах загального фонду на здійснення повноважень Верховною Радою України у 2023 році складає 3 291 746,8 тис. грн. Відтак, доведений граничний обсяг видатків забезпечує потребу в коштах лише на 79,4 відсотка.

Водночас, відповідно до положень статті 156 Регламенту Верховної Ради України, термін внесення та направлення до Комітету з питань бюджету пропозицій до проекту закону України про Державний бюджет України на відповідний рік закінчується 1 жовтня.

За результатами розгляду законопроекту  (реєстр. № 8000) у першому читанні, 7 жовтня ц.р. було схвалено Висновки  та пропозиції до проекту Закону України про Державний бюджет України на 2023 рік (Постанова Верховної Ради України № 2666-ІХ). У висновках та пропозиціях не запропоновано Кабінету Міністрів України при підготовці проекту Закону України про Державний бюджет України на 2023 рік до другого читання визначитися щодо можливості та доцільності збільшення/передбачення видатків проекту державного бюджету на  2023 рік, виходячи з наявних фінансових ресурсів державного бюджету та за результатами оцінювання обґрунтованості додаткової потреби у бюджетних коштах, зокрема за бюджетними  програмами «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» (код 0111010), «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України» (код 0111020), «Висвітлення діяльності Верховної Ради України  через засоби телебачення і радіомовлення та фінансова підтримка видання газети «Голос України» (код 0111090). Таким чином обсяги запропонованих проектом кошторису Верховної Ради України на 2023 рік видатків розраховано Управлінням справами Апарату Верховної Ради України на основі планових показників проекту Державного бюджету України на 2023 рік.

 

Підсумовуючи зазначене вище, Комітет звернув увагу на те, що показники проекту кошторису Верховної Ради України на 2023 рік повинні відповідати запланованим у проекті Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» (реєстр. № 8000), підготовленому до другого читання.

У свою чергу кошторисом Верховної Ради України мають встановлюватися повноваження Управління справами Апарату Верховної Ради України як головного розпорядника бюджетних коштів щодо отримання надходжень і розподілу бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів для виконання Верховною Радою України своїх повноважень.

Обсяги встановлених Управлінню справами Апарату Верховної Ради України бюджетних повноважень, що затверджуються кошторисом Верховної Ради України (пункт 35 частини першої статті 85 Конституції України), мають відповідати затвердженим Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік обсягам видатків. Кошторис Верховної Ради України на наступний рік затверджується Верховною Радою України під час прийняття проекту закону про Державний бюджет України на наступний рік у другому читанні за висновками комітетів, до предмета відання яких належать питання регламенту і бюджету (частина четверта статті 7 Регламенту Верховної Ради України).

Враховуючи зазначене вище, відповідно до положень пункту 1 частини першої статті 12, пункту 6 частини першої статті 13 Закону України «Про комітети Верховної Ради України», частини четвертої статті 7, пункту 8 частини четвертої статті 20, частини третьої статті 138 Регламенту Верховної Ради України, Постанови Верховної Ради України «Про перелік, кількісний склад і предмети відання комітетів Верховної Ради України дев’ятого скликання», Комітет прийняв  рішення внести на розгляд Верховної Ради України народними депутатами України – членами Комітету проект Постанови Верховної Ради України «Про кошторис Верховної Ради України на 2023 рік» і додатки до нього та рекомендувати Верховній Раді України включити проект Постанови Верховної Ради України «Про кошторис Верховної Ради України на 2023 рік»  без голосування до порядку денного пленарного засідання Верховної Ради України, на якому буде розглядатися проект Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» (реєстр. № 8000), підготовлений до другого читання, та прийняти зазначений проект Постанови за основу і в цілому.

 

 

  Голова Комітету                                                            С.В.КАЛЬЧЕНКО

 

 

 

 

 

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Рішення Комітету”

22 квітня 2024 11:47
18 березня 2024 10:40
22 лютого 2024 09:56
22 січня 2024 11:37
22 січня 2024 11:37
08 січня 2024 11:53
08 січня 2024 11:11
08 січня 2024 11:08
18 грудня 2023 10:31
06 грудня 2023 11:04