Рішення Комітету про листи Управління справами Апарату Верховної Ради України від 02.10.2017 № 15/11-1393 (222916) та від 03.10.2017 № 15/11-1400 (223049) щодо погодження перерозподілу видатків та використання економії коштів

Комітет
09 жовтня 2017, 12:19

КОМІТЕТ З ПИТАНЬ РЕГЛАМЕНТУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

                                                                 

                                                                                    

РІШЕННЯ

 

 

 

про листи Управління справами Апарату Верховної Ради України від 02.10.2017 № 15/11-1393 (222916) та від 03.10.2017 № 15/11-1400 (223049) щодо погодження перерозподілу видатків та використання економії коштів 

 

                                                                                 Протокол № 94

                                                                                 від 4 жовтня 2017 року

 

Розглянувши листи першого заступника Керівника Апарату Верховної Ради України – керуючого справами Боднара П.О. (від 02.10.2017 № 15/11-1393 (222916) та від 03.10.2017 № 15/11-1400 (223049) щодо, відповідно, погодження перерозподілу видатків розвитку та використання економії коштів, передбачених Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» на забезпечення діяльності Верховної Ради України, керуючись положеннями пункту 6 статті 13, пункту 1 частини першої статті 15 Закону України «Про комітети Верховної Ради України», частин першої, другої статті 33 та частини третьої статті 34 Закону України «Про статус народного депутата України», частини першої статті 89 Регламенту Верховної Ради України, Постанови Верховної Ради України «Про перелік, кількісний склад і предмети відання комітетів Верховної Ради України восьмого скликання», Комітет в и р і ш и в:

 

1. Погодити перерозподіл видатків розвитку в розрізі бюджетної програми 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України», зменшивши їх обсяг за КЕКВ 3143 «Реставрація пам'яток культури, історії та архітектури» на 629,3 тис. грн. та одночасно збільшивши на 629,3 тис. грн. обсяг видатків за КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів» (на проведення капітального ремонту покрівлі в адміністративному будинку по вулиці Садовій, 3 А).

2. Рішення та інформацію Комітету надіслати Управлінню справами Апарату Верховної Ради України для організації виконання та врахування в роботі.

3. Внести на розгляд Верховної Ради України народними депутатами України – членами Комітету проект Постанови Верховної Ради України «Про фінансове забезпечення діяльності народних депутатів України».

 

Перший заступник

голови Комітету                                                         П.В.ПИНЗЕНИК

 

 

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

 

 

про листи Управління справами Апарату Верховної Ради України від 02.10.2017 № 15/11-1393 (222916) та від 03.10.2017 № 15/11-1400 (223049) щодо погодження перерозподілу видатків та використання економії коштів

 

Комітет на засіданні 4 жовтня 2017 року (протокол № 94) розглянув листи першого заступника Керівника Апарату Верховної Ради України – керуючого справами Боднара П.О. від 02.10.2017 № 15/11-1393 (222916) та від 03.10.2017 № 15/11-1400 (223049) щодо, відповідно, погодження перерозподілу видатків розвитку та використання економії коштів, передбачених Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» на забезпечення діяльності Верховної Ради України.

Так, відповідно до рішення Комітету від 21 червня 2017 року (протокол № 82) було погоджено перерозподіл видатків розвитку на КЕКВ 3143 «Реставрація пам'яток культури, історії та архітектури» у сумі 681,8 тис. грн. (на розробку проектно-кошторисної документації з реставрації металоконструкцій купола, зовнішніх сходів та шпиля адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5) та у сумі 1 400,0 тис. грн. на розробку проектно-кошторисної документації на реставрацію з пристосуванням та розширенням адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5 шляхом влаштування перекриття внутрішнього дворика. Такий перерозподіл було забезпечено з КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів».

Водночас, як зазначено у листі Управління справами Апарату Верховної Ради України від 02.10.2017 № 15/11-1393 (222916), за результатами проведення експертизи кошторисної документації на проектні роботи за вказаними об’єктами виникла економія видатків в обсязі 629,3 тис. грн. Цю суму видатків пропонується спрямувати на проведення капітального ремонту покрівлі в адміністративному будинку по вулиці Садовій, 3 А.

Таким чином Управління справами Апарату Верховної Ради України пропонує погодити перерозподіл видатків розвитку в розрізі коду програмної класифікації видатків  0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України», зменшивши їх обсяг за КЕКВ 3143 «Реставрація пам'яток культури, історії та архітектури» на 629,3 тис. грн. та одночасно збільшивши на цю ж суму обсяг видатків за КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів».

У листі Управління справами Апарату Верховної Ради України від 03.10.2017 № 15/11-1400 (223049) йдеться про економію коштів, яка може утворитися на кінець бюджетного року в розрізі бюджетної програми 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» за КЕКВ 2110 «Оплата праці», КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці», КЕКВ 2370 «Інші виплати населенню» та про необхідність покриття за рахунок цієї економії потреб, не забезпечених кошторисними призначеннями.

Як зазначалося на засіданні Комітету 20 вересня 2017 року (під час розгляду звіту про використання бюджетних коштів, передбачених Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», у першому півріччі 2017 року) за попередніми розрахунками Управління справами Апарату Верховної Ради України за умови збереження існуючих умов оплати праці народних депутатів України, їх помічників-консультантів за КЕКВ 2110 «Оплата праці», 2120 «Нарахування на оплату праці» та 2370 «Інші виплати населенню» економія коштів може становити понад 110 000,0 тис. грн.

Водночас, Комітет звернув увагу на необхідність приведення умов оплати праці народних депутатів України у відповідність до вимог чинного законодавства.

Так, відповідно до частин першої та другої статті 33 Закону України «Про статус народного депутата України» народному депутату України встановлюється Верховної Радою України щомісячний посадовий оклад. Надбавки до встановленого Верховною Радою України посадового окладу здійснюються у розмірі, встановленому для членів Кабінету Міністрів України. Народний депутат України в питаннях матеріального і соціально-побутового забезпечення прирівнюється до членів Кабінету Міністрів України.

Натомість, дотепер посадовий оклад народного депутата України визначено відповідно до розпорядження Голови Верховної Ради України (від 09.09.2005 № 1145), а окремі складові заробітної плати визначаються на підставі постанов Кабінету Міністрів України, які в частині визначення умов оплати праці керівних працівників державних органів не чинні.

За попередніми розрахунками, якщо з 1 жовтня 2017 року посадові оклади народних депутатів України встановити на рівні посадових окладів членів Кабінету Міністрів України (у прожиткових мінімумах, встановлених для працездатних осіб на 1 січня 2017 року), та здійснювати надбавки до посадового окладу в розмірі, встановленому для членів Кабінету Міністрів України (постанова КМУ № 304), то до кінця поточного року економія коштів в розрізі КПКВ 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» становитиме близько 64 000,0 тис. грн.

В межах цієї суми в додатку до листа Управління справами Апарату Верховної Ради України пропонуються видатки, які не забезпечені кошторисними призначеннями.

При цьому, Управління справами Апарату Верховної Ради України звертає увагу на терміни, необхідні для здійснення такого перерозподілу з врахуванням вимог статті 23 Бюджетного кодексу України (часу, необхідного для погодження перерозподілу бюджетних асигнувань, затверджених у розписі бюджету та кошторисі, Міністерством фінансів України, а також для рішення Кабінету Міністрів України про збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків і погодження з Комітетом з питань бюджету).

Таким чином питання щодо використання економії  коштів за бюджетною програмою 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» на покриття видатків, не забезпечених кошторисними призначеннями, можна буде розглянути після вирішення питання забезпечення діяльності народних депутатів України, їх помічників-консультантів.

 

 

 

 

Перший заступник

голови Комітету                                                            П.В.ПИНЗЕНИК