Рішення Комітету про лист першого заступника Керівника Апарату Верховної Ради України – керуючого справами Боднара П.О. (від 20.06.2017 № 15/11-956 (145130) щодо погодження перерозподілу видатків

Комітет
26 червня 2017, 13:11

КОМІТЕТ З ПИТАНЬ РЕГЛАМЕНТУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

 

РІШЕННЯ

 

 

 

про лист першого заступника Керівника Апарату Верховної Ради України – керуючого справами Боднара П.О.

(від 20.06.2017 № 15/11-956 (145130)  

 

                                                                                 Протокол № 82

                                                                                 від 21 червня 2017 року

 

Розглянувши лист першого заступника Керівника Апарату Верховної Ради України – керуючого справами Боднара П.О. (від 20.06.2017 № 15/11-956 (145130) щодо погодження перерозподілу видатків та інформацію Комітету із зазначеного питання, керуючись положеннями пункту 6 статті 13 Закону України «Про комітети Верховної Ради України», Постанови Верховної Ради України «Про перелік, кількісний склад і предмети відання комітетів Верховної Ради України восьмого скликання», Комітет в и р і ш и в:

 

1. Погодити перерозподіл видатків розвитку в розрізі бюджетної програми 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» в обсязі:

1.1. 4 800,0 тис. грн. з КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів»:

- на КЕКВ 3143 «Реставрація пам'яток культури, історії та архітектури» –681,8 тис. грн. (на розробку проектно-кошторисної документації з реставрації металоконструкцій купола, зовнішніх сходів та шпиля адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5);

- на КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів»:

1 500,0 тис. грн. – на влаштування в кулуарах першого поверху адміністративного будинку Верховної Ради України  по вул. Грушевського, 5 стаціонарної експозиції «Прапор України»;

1 418,2 тис.грн. – на розробку проектно-кошторисної документації з капітального ремонту адміністративного будинку Верховної Ради України по пров. Рильському, 5;

1 200,0 тис. грн. – на ремонт парламентського кафетерію в адміністративному будиноку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5;

1.2. 1 400,0 тис. грн. з КЕКВ 3142 «Реконструкція та реставрація інших об’єктів» на КЕКВ 3143 «Реставрація пам'яток культури, історії та архітектури» (на розробку проектно-кошторисної документації на реставрацію з пристосуванням та розширенням адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5 шляхом влаштування перекриття внутрішнього дворика).

 

2. Звернути увагу Управління справами Апарату Верховної Ради України про необхідність подальшого щомісячного інформування Комітету про використання видатків розвитку з врахуванням погоджених Комітетом перерозподілів, а також надання до 12 липня 2017 року письмової інформації та документів, про які зазначили народні депутати України – члени Комітету в ході обговорення питання:

- щодо технічного стану підвісного освітлювального приладу (люстри) в залі пленарних засідань Верховної Ради України, металоконструкцій купола, зовнішніх сходів та шпиля адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5;

- розпорядчих документів щодо влаштування експозиції «Прапор України» в кулуарах першого поверху (адміністративний будинок по вул. Грушевського, 5), планів та ескізів такої експозиції;

-  технічного стану адміністративного будинку Верховної Ради України по пров. Рильський, 5, потреби в його капітальному ремонті.

 

3. Рішення та інформацію Комітету надіслати Управлінню справами Апарату Верховної Ради України для організації виконання та врахування в роботі.

 

 

 

Перший заступник

голови Комітету                                                         П.В.ПИНЗЕНИК


 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про лист першого заступника Керівника Апарату Верховної Ради України – керуючого справами Боднара П.О. (№ 15/11-956 (145130) від 20.06.2017)

 

На засіданні 21 червня 2017 року (протокол № 82) Комітет розглянув лист Першого заступника Керівника Апарату Верховної Ради України – керуючого справами Боднара П.О. (від 20.06.2017 № 15/11-956 (145130) щодо погодження перерозподілу видатків розвитку в розрізі коду програмної класифікації видатків (КПКВ) 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» на загальну суму 6 200 тис. грн.

Планом використання бюджетних коштів у 2017 році передбачено видатки на суму 4 800,0 тис. грн. на капітальний ремонт металоконструкцій купола, зовнішніх сходів та шпиля адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5. У зв’язку з неможливістю освоїти ці кошти, Управління справами Апарату Верховної Ради України пропонує перерозподілити їх відповідно до існуючої потреби у видатках, що не забезпечені бюджетними призначеннями, наступним чином:

0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» (КЕКВ 3000 «Капітальні видатки»)

 

4800,0 тис. грн.

 

КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів»

 

Видатки на капітальний ремонт металоконструкцій купола, зовнішніх сходів та шпиля адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5

КЕКВ 3143 «Реставрація пам'яток культури, історії та архітектури»

Розробка ПКД з реставрації металоконструкцій купола, зовнішніх сходів та шпиля адмінбудинку по вул. Грушевського, 5

 

681,8 тис.грн.

1 500,0 тис.грн.

1 418,2 тис.грн.

 

1 200,0 тис.грн.

 

КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів»

Влаштування в кулуарах першого поверху (адмінбудинок по вул. Грушевського, 5) експозиції

«Прапор України»

КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів»

Розробка ПКД з капремонту адмінбудинку по пров. Рильському, 5

КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів» Ремонт парламентського кафетерію (адмінбудинок по вул. Грушевського, 5)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Під час обговорення питання щодо погодження перерозподілу за вказаними напрямами використання видатків розвитку народними депутатами України –членами Комітету було висловлено низку зауважень та порушено питання, що стосуються такого перерозподілу (щодо об’єктів, на які він здійснюється).
В першу чергу звернули увагу на необхідність надання Комітету документації щодо технічного стану підвісного освітлювального приладу (люстри) в залі пленарних засідань Верховної Ради України,
металоконструкцій купола, зовнішніх сходів та шпиля адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5, проведення капітального ремонту яких планувалося здійснити в поточному бюджетному періоді. Така документація має містити вичерпну інформацію щодо організації, яка проводила  експертизу технічного стану об’єкту, щодо безпечності та терміну можливої експлуатації споруди тощо.

У контексті порушеного у листі Управління справами Апарату Верховної Ради України питання потреби у перерозподілі коштів на розробку проектно-кошторисної документації з капітального ремонту адміністративного будинку Верховної Ради України по пров. Рильському, 5, народні депутати України – члени Комітету вкотре наголосити на необхідність надання письмової інформації щодо технічного стану цього адміністративного будинку, причин, за яких адміністративний будинок по пров. Рильський, 5 був доведений до такого технічного стану, періоду проведення та підстав для проведення робіт з реконструкції (демонтажу) у вказаній будівлі. При порушенні народними депутатами України – членами Комітету на попередніх засіданнях Комітету питання планування робіт на вказаному об’єкті, Управління справами жодним чином не зазначало про необхідність розробки в поточному році проектно-кошторисної документації. Натомість, ця потреба виникла лише  по завершенню першого півріччя 2017 року.

Окремо народні депутати України – члени Комітету зупинилися на питанні перерозподілу бюджетних коштів на забезпечення потреби з влаштування в кулуарах першого поверху (адмінбудинок по вул. Грушевського, 5) експозиції «Прапор України» в сумі 1 500,0 тис. грн. Тому за результатами обговорення обґрунтованості такого перерозподілу Комітет наголосив про необхідність попереднього погодження з Комітетом питання про розміщення експозиції, місця її розташування тощо, а також надання Комітету ескізів такої експозиції, інформації на підставі яких розпорядчих документів та в рамках якої програми буде здійснюватися влаштування експозиції.

 

Також в листі Управління справами йдеться про потребу в перерозподілі видатків розвитку в сумі 1 400,0 тис. грн. в розрізі цієї ж бюджетної програми 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України», що передбачені за КЕКВ 3142 «Реконструкція та реставрація інших об’єктів» на коригування проектно-кошторисної документації з реконструкції адміністративного будинку по вул. Садовій, 3, на КЕКВ 3143 «Реставрація пам'яток культури, історії та архітектури» на розробку  проектно-кошторисної документації на реставрацію з пристосуванням та розширенням адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5 шляхом влаштування перекриття внутрішнього дворика.

 

0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України»

(КЕКВ 3000 «Капітальні видатки»)

 

КЕКВ 3142 «Реконструкція та реставрація інших об’єктів»

 

Коригування ПКД з реконструкції адмінбудинку по вул. Садовій, 3 з надбудовою та прибудовою

КЕКВ 3143 «Реставрація пам'яток культури, історії та архітектури»

 

Розробка ПКД на реставрацію з пристосуванням та розширенням адмінбудинку по вул. Грушевського, 5 шляхом влаштування перекриття внутрішнього дворика

1 400,0 тис.грн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Комітет зауважив, що на засіданні 7 червня 2017 року під час розгляду питання про погодження перерозподілу видатків вже наголошував на відсутності в Управлінні справами Апарату Верховної Ради України порядку планування робіт та видатків на їх проведення, а також про необхідність надання Комітету плану використання видатків розвитку, передбачених Апарату Верховної Ради України Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік». Натомість, не зважаючи на те, що вже минуло майже половина поточного бюджетного періоду, така інформація досі до Комітету не надходила. Поряд з цим майже усі заплановані за бюджетною програмою 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» видатки розвитку пропонуються Управлінням справами Апарату Верховної Ради України для перерозподілу. Так, на попередньому засіданні Комітету 7 червня 2017 року приймалося рішення щодо погодження перерозподілу видатків розвитку в розрізі вказаної бюджетної програми на суму 7 000,0 тис. грн., на засідання Комітету
21 червня 2017 року пропонується для погодження перерозподілити видатки розвитку на суму 6 200,0 тис. грн. Це при тому, що Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» Апарату Верховної Ради України у розрізі бюджетної програми 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» передбачено видатки розвитку в обсязі 14 000,0 тис. грн. Таким чином із запланованих на 2017 рік видатків розвитку за КПКВ 0111010 залишається ще 800 тис. грн., про план використання яких Управління справами Апарату Верховної Ради України не надало жодної інформації.
Це свідчить про те, що при формуванні бюджетного запиту на 2017 рік, а також при розробленні орієнтовного плану використання видатків розвитку Управління справами Апарату Верховної Ради України не враховувало потребу в таких коштах. Більше того лише в другому півріччі бюджетного року планується їх використання, що знову ж таки ставить під сумнів ефективність планування та витрачання бюджетних коштів.

Крім того, народні депутати України – члени Комітету звернули увагу Управління справами Апарату Верховної Ради України про потребу вивчення питання та внесення Комітету пропозиції щодо встановлення захисного скла на балконі третього поверху кулуарів Верховної Ради України.

Враховуючи зазначене Комітет вкотре звернув увагу Управління справами про необхідність щомісячного (не пізніше 15 числа місяця, що настає за звітним місяцем) подання Комітету інформації про стан використання видатків розвитку (рішення про що було прийнято на засіданні Комітету 5 жовтня 2016 року протокол № 61).

 

 

 

Перший заступник

голови Комітету                                                                П.В.ПИНЗЕНИК