13 лютого 2008 року на засіданні Комітету розглянуто 7 питань порядку денного, зокрема:

         1. Розглянувши на засіданні Комітету проект Постанови Верховної Ради України "Про внесення змін до Регламенту Верховної Ради України" (щодо особистого голосування народних депутатів України), внесений народним депутатом України Зарубінським О.О. (реєстр. № 1157  від 11.12.2007 р.), Комітет прийняв рішення ухвалити висновок на даний проект Постанови Верховної Ради України та внести пропозицію Голові Верховної Ради України відповідно до положень пунктів 2,3 частини другої статті 89 Регламенту Верховної Ради України повернути проект Постанови Верховної Ради України суб’єкту права законодавчої ініціативи на доопрацювання без його розгляду на пленарному засіданні Верховної Ради України. Комітет відзначив, що порушена проблема, що міститься у законодавчій пропозиції, є актуальною і потребує нормативного вирішення, але, не може бути підтримана в запропонований спосіб.   

         2. Комітет розглянув проекти Постанов Верховної Ради України "Про порядок прийняття рішень щодо вступу та дій щодо організації вступу до Організації Північноатлантичного договору (НАТО)", внесений народним депутатом України Єфремовим О.С. (реєстр. № 1402  від 23.01.2008 р.); "Про деякі питання прийняття рішень щодо вступу України до Організації Північноатлантичного договору (НАТО)", внесений народним депутатом України Яценюком А.П. (реєстр. № 1402-1 від 24.01.2008 р.); "Про деякі питання прийняття рішень щодо вступу України до Організації Північноатлантичного договору (НАТО)", внесений народним депутатом України Литвином В.М. (реєстр. № 1402-2 від 24.01.2008 р.), на відповідність вимогам статей 85-87, 94 Регламенту Верховної Ради України. Оскільки внесені проекти Постанов є альтернативними і стосуються одного і того ж питання, Комітет розглянув їх одночасно. Прийнято рішення направити висновок Комітету до Комітету Верховної Ради України з питань європейської інтеграції, який визначено головним з підготовки і попереднього розгляду зазначених законопроектів.

         3. Розглянувши на відповідність вимогам статей 85-87, 94 Регламенту Верховної Ради України, Комітет прийняв рішення ухвалити висновок на проект Постанови Верховної Ради України "Про відповідність рішень щодо вступу України до Організації Північноатлантичного договору (НАТО) Конституції України, Декларації про державний суверенітет України, Акту проголошення незалежності України та волі народу", внесений народним депутатом України Коновалюком В.І.(реєстр. № 1402-3  від 12.02.2008 р.), та направити його до Комітету Верховної Ради України з питань європейської інтеграції, який визначено головним з підготовки і попереднього розгляду зазначеного законопроекту. Комітет у своєму висновку відзначив, що проект Постанови внесено відповідно до вимог Регламенту Верховної Ради України.

         4. Розглянувши проект Постанови Верховної Ради України "Про внесення змін до статті 37 Регламенту Верховної Ради України" (щодо порядку встановлення результату голосування з використанням електронної системи), внесений народними депутатами України Ключковським Ю.Б., Зваричем Р.М. (реєстр. № 1279  від 25.12.2007 р.), Комітет ухвалив висновок рекомендувати Верховній Раді України не включати зазначений проект Постанови до порядку денного другої сесії Верховної Ради України шостого скликання, а у разі такого включення, відхилити його за наслідками розгляду в першому читанні.

         5. Комітет затвердив такі відсотки пропорційного представництва депутатських фракцій у Верховній Раді України при утворенні кількісного складу тимчасових спеціальних, тимчасових слідчих комісіях:

             

Партія регіонів

 

-  39 %

Депутатська фракція «Блок Юлії Тимошенко»

 

-  35 %

Депутатська фракція «Наша Україна – Народна Самооборона»

 

-  16 %

Комуністична партія України

 

-  6 %

 

Депутатська фракція «Блок Литвина»

 

-  4 %

         Крім цього, Комітет прийняв рішення довести до відома голів депутатських фракцій у Верховній Раді України та народних депутатів України і запропонував дотримуватись розрахунку пропорційного представництва депутатських фракцій при утворенні кількісного складу тимчасових спеціальних, тимчасових слідчих комісіях.

 

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку