Повідомлення

Перейти до розділу
07 грудня 16:10
6 грудня 2017 року відбулося засідання Комітету з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України докладніше
17 листопада 09:49
15 листопада 2017 року відбулося засідання Комітету з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України докладніше
09 листопада 09:05
8 листопада 2017 року відбулося засідання Комітету з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України докладніше
05 грудня 11:41
Про участь Першого заступника голови Комітету Пинзеника П.В. у дискусії щодо реформування Українського парламенту  З 22 по 24 листопада 2017 року Перший заступник голови Комітету Пинзеник П.В. взяв участь у дискусії щодо реформування Українського парламенту докладніше
28 листопада 16:34
24 листопада цього року за сприяння Комітету, програми USAID РАДА, Фонду Східна Європа, Лабораторії законодавчих ініціатив відбулася публічна дискусія у форматі круглого столу на тему: «Парламентська служба: реформування, засади функціонування, гарантії діяльності Апарату Верховної Ради України» 24 листопада цього року за сприяння Комітету відбулася публічна дискусія у форматі круглого столу на тему: «Парламентська служба: реформування, засади функціонування, гарантії діяльності Апарату Верховної Ради України» докладніше
20 листопада 15:12
17 листопада 2017 року працівники секретаріату Комітету з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України взяли участь у публічній дискусії у форматі круглого столу на тему: «Роль і місце супровідних документів у законодавчому процесі» Про участь працівників секретаріату Комітету з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України взяли участь у публічній дискусії у форматі круглого столу на тему: «Роль і місце супровідних документів у законодавчому процесі» докладніше
06 листопада 12:04
3 листопада 2017 року перший заступник голови Комітету з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України Пинзеник П.В. взяв участь у публічній дискусії у форматі круглого столу на тему: «Проблема процедури голосування: кворум та статус законів», організованій за сприяння Комітету, програми USAID РАДА, Фонду Східна Європа Про участь першого заступника голови Комітету з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України Пинзеник П.В. у круглому столі на тему: «Проблема процедури голосування: кворум та статус законів»
докладніше
13 жовтня 13:31
Висновок на поправки до Регламенту Верховної Ради України (Прийнято Венеціанською комісією на її 112-му пленарному засіданні у м. Венеції, 6-7 жовтня 2017 року) Висновок на поправки до Регламенту Верховної Ради України прийнятий Венеціанською комісією на її 112-му пленарному засіданні докладніше
25 вересня 2017, 11:33

Рішення Комітету про листи першого заступника Керівника Апарату Верховної Ради України – керуючого справами Боднара П.О. (від 28.08.2017 № 15/11-1235 (195460) та від 12.09.2017 № 15/11-1296 (205209) щодо погодження перерозподілу видатків

КОМІТЕТ З ПИТАНЬ РЕГЛАМЕНТУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

                                                                 

                                                                                    

РІШЕННЯ

                                                        

 

про листи першого заступника Керівника Апарату Верховної Ради України – керуючого справами Боднара П.О. (від 28.08.2017 № 15/11-1235 (195460) та від 12.09.2017 № 15/11-1296 (205209) щодо погодження перерозподілу видатків

 

                                                                                 Протокол № 93

                                                                                 від 20 вересня 2017 року

 

Розглянувши листи першого заступника Керівника Апарату Верховної Ради України – керуючого справами Боднара П.О. (від 28.08.2017 № 15/11-1235 (195460) та від 12.09.2017 № 15/11-1296 (205209) щодо погодження перерозподілу видатків, керуючись положеннями пункту 6 статті 13 Закону України «Про комітети Верховної Ради України», Постанови Верховної Ради України «Про перелік, кількісний склад і предмети відання комітетів Верховної Ради України восьмого скликання», Комітет в и р і ш и в:

 

1. Погодити перерозподіл видатків споживання у розрізі бюджетних програм:

 

1.1. 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України»:

- на суму 800 тис. грн. з КЕКВ 2630 «Поточні трансферти урядам іноземних держав та міжнародним організаціям» на  КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» для забезпечення оплати банківських послуг для обслуговування за чеками Державної казначейської служби України (400,0 тис. грн.) та на оплату поштових послуг для відправлення службової кореспонденції (400,0 тис. грн.);

- на суму 30 тис. грн. з КЕКВ 2630 «Поточні трансферти урядам іноземних держав та міжнародним організаціям» на КЕКВ 2800 «Інші поточні видатки» на оплату авансових внесків за виконавчими листами про виселення із службового жилого приміщення та стягнення судового збору.

 

1.2. 0111020 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України» на суму 5 тис. грн. з КЕКВ 2273 «Оплата електроенергії» на
КЕКВ 2710 «Виплата пенсій та допомоги».

 

2. Рішення Комітету надіслати Управлінню справами Апарату Верховної Ради України для організації виконання та врахування в роботі.

 

Перший заступник

голови Комітету                                                         П.В.ПИНЗЕНИК

 

 

 

 

 

 

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

 

 

про листи першого заступника Керівника Апарату Верховної Ради України – керуючого справами Боднара П.О. (від 28.08.2017 № 15/11-1235 (195460) та від 12.09.2017 № 15/11-1296 (205209) щодо погодження перерозподілу видатків

 

Комітет на засіданні 20 вересня 2017 року (протокол № 93) розглянув листи першого заступника Керівника Апарату Верховної Ради України – керуючого справами Боднара П.О. (від 28.08.2017 № 15/11-1235 (195460) та від 12.09.2017 № 15/11-1296 (205209) щодо погодження перерозподілу видатків споживання в розрізі кодів програмної класифікації видатків (КПКВ) 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» та 0111020 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України».

Так, у листі від 28.08.2017 № 15/11-1235 (195460) йдеться про додаткову потребу в коштах за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» в обсягах:

- 400,0 тис. грн. – на оплату банківських послуг для обслуговування за чеками Державної казначейської служби України (для забезпечення готівкових розрахунків, оскільки відсоток за банківські послуги становить 0,16 % обсягу отримання готівкових коштів. Витрати на оплату таких послуг були заплановані на рівні попереднього бюджетного року, водночас зріс обсяг готівки на виплату заробітних плат помічникам-консультантам народних депутатів України, виплату коштів на відрядження);

- 400,0 тис. грн. – на оплату поштових послуг для відправлення службової кореспонденції (у зв’язку із зростанням тарифів на поштові послуги та зростанням обсягу кореспонденції).

Вказану додаткову потребу у видатках споживання Управління справами Апарату Верховної Ради України пропонує забезпечити за рахунок існуючої економії за КЕКВ 2630 «Поточні трансферти урядам іноземних держав та міжнародним організаціям», яка утворилася внаслідок курсових коливань валют.

Водночас, у листі від 12.09.2017 № 15/11-1296 (205209) йдеться про додаткову потребу в коштах за КЕКВ 2800 «Інші поточні видатки» в розрізі програмної класифікації видатків 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» в обсязі 30 тис. грн. на оплату авансових внесків за виконавчими листами про виселення із службового жилого приміщення та стягнення судового збору.

Вказану додаткову потребу у видатках споживання Управління справами Апарату Верховної Ради України пропонує забезпечити також за рахунок існуючої економії за КЕКВ 2630 «Поточні трансферти урядам іноземних держав та міжнародним організаціям».

Таким чином за пропозицією Управління справами пропонується погодити перерозподіл видатків в розрізі коду програмної класифікації видатків 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України», зменшивши їх обсяг за КЕКВ 2630 «Поточні трансферти урядам іноземних держав та міжнародним організаціям» на 830 тис. грн. та одночасно збільшивши на
800 тис. грн. обсяг видатків за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» та на 30 тис. грн. за КЕКВ 2800 «Інші поточні видатки».

Також у листі від 12.09.2017 № 15/11-1296 (205209) зазначається про додаткову потребу в коштах за КЕКВ 2710 «Виплата пенсій та допомоги» в розрізі програмної класифікації видатків 0111020 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України» в обсязі 5 тис. грн.

Комітет звернув увагу на те, що дана необхідність у видатках за КЕКВ 2710 «Виплата пенсій та допомоги» виникла у зв’язку із виходом на пенсію на пільгових умовах (відповідно до пункту б) частини першої статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» від 05.11.1991 № 1788-ХІІ) працівників Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України, що були зайняті на роботах зі шкідливими і важкими умовами праці (список № 2, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.01.2003 № 36).

Вказану додаткову потребу у видатках за КЕКВ 2710 «Виплата пенсій та допомоги» Управління справами Апарату Верховної Ради України пропонує забезпечити за рахунок існуючої економії за КЕКВ 2273 «Оплата електроенергії».

Таким чином запропоновано погодити перерозподіл видатків в розрізі коду програмної класифікації видатків 0111020 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України», зменшивши їх обсяг за КЕКВ 2273 «Оплата електроенергії» на 5 тис. грн. та одночасно збільшивши на цю ж суму обсяг видатків за КЕКВ 2710 «Виплата пенсій та допомоги».

 

 

Перший заступник

голови Комітету                                                            П.В.ПИНЗЕНИК