КОМІТЕТ З ПИТАНЬ РЕГЛАМЕНТУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

 

РІШЕННЯ

 

про лист першого заступника Керівника Апарату Верховної Ради України – керуючого справами Боднара П.О. (№ 15/11-845 (121823) від 24.05.2017)
щодо погодження перерозподілу видатків

 

                                                                                 Протокол № 81

                                                                                 від 7 червня 2017 року

 

Розглянувши лист першого заступника Керівника Апарату Верховної Ради України – керуючого справами Боднара П.О. (№ 15/11-845 (121823) від 24.05.2017) щодо погодження перерозподілу видатків та інформацію Комітету із зазначеного питання, керуючись положеннями пункту 6 статті 13 Закону України «Про комітети Верховної Ради України», Постанови Верховної Ради України «Про перелік, кількісний склад і предмети відання комітетів Верховної Ради України восьмого скликання», Комітет в и р і ш и в:

 

1. Погодити перерозподіл видатків:

в розрізі бюджетної програми 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» в обсязі 7 000,0 тис. грн. на КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів» з КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування»;

в розрізі бюджетної програми 0111020 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України» в обсязі 167,0 тис. грн. на КЕКВ 2272 «Оплата водопостачання та водовідведення» з КЕКВ 2271 «Оплата теплопостачання» (150,0 тис. грн.) та 2273 «Оплата електроенергії» (17,0 тис. грн.);

в обсязі 59,0 тис. грн. на КЕКВ 2230 «Продукти харчування» з КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» (47,0 тис. грн.), КЕКВ 2250 «Видатки на відрядження» (5,8 тис. грн.), КЕКВ 2271 «Оплата теплопостачання» (6,2 тис. грн.).

 

2. Рішення та інформацію Комітету надіслати Управлінню справами Апарату Верховної Ради України для організації виконання та врахування в роботі.

 

 

Перший заступник

голови Комітету                                                                П.В.ПИНЗЕНИК



 

 

ІНФОРМАЦІЯ

 

Про лист першого заступника Керівника Апарату Верховної Ради України – керуючого справами Боднара П.О. (№ 15/11-845 (121823) від 24.05.2017)
щодо погодження перерозподілу видатків

 

На засіданні 7 червня 2017 року (протокол № 81) Комітет розглянув лист Першого заступника Керівника Апарату Верховної Ради України – керуючого справами Боднара П.О. (від 24.05.2017 № 15/11-845 (121823) щодо погодження перерозподілу:

видатків розвитку в розрізі коду програмної класифікації видатків (КПКВ) 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» в сумі 7 000,0 тис. грн.;

видатків споживання в розрізі бюджетної програми 0111020 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України» у зв’язку з додатковою потребою в коштах на забезпечення окремих категорій працівників спецхарчуванням (на суму 59,0 тис. грн.) та для покриття додаткових витрат у зв’язку з черговим підвищенням тарифів на водопостачання та водовідведення (на 167,0 тис. грн.).

Враховуючи положення Постанови Верховної Ради України «Про перелік, кількісний склад і предмети відання комітетів Верховної Ради України восьмого скликання», відповідно до яких до предмета відання Комітету належить питання організації роботи Верховної Ради України та контролю за виконанням її апаратом функцій із забезпечення діяльності Верховної Ради України та її органів, Комітет  зазначив про таке.

 

Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» Апарату Верховної Ради України у розрізі бюджетної програми 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» передбачено видатки розвитку в обсязі 14 000,0 тис. грн., з яких, як зазначається у листі Управління справами Апарату Верховної Ради України, 7 000, 0 тис. грн. за кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» – на розробку проектно-кошторисної документації на створення інтегрованої автоматизованої системи «Електронна зала пленарних засідань». Водночас у зв’язку з уточненням переліку робіт, що мають бути включені до договору про закупівлю, видатки мають здійснюватися на розробку проектно-кошторисної документації об’єкта будівництва «Технічне переоснащення зали засідань Верховної Ради України». Проте у листі Управління справами Апарату Верховної Ради України не надано обґрунтування переліку робіт технічного переоснащення зали пленарних засідань і чи пов’язане воно із створенням інтегрованої автоматизованої системи «Електронна зала пленарних засідань».   Враховуючи особливості бюджетної класифікації видатків, що здійснюється відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012
№ 333 ці видатки за своєю характеристикою є видатками на капітальний ремонт інших об’єктів (КЕКВ 3132). Тому виникає потреба в перерозподілі 7 000,0 тис. грн. з КЕКВ 3110 на КЕКВ 3132.

Таким чином в даному випадку перерозподіл має здійснюватися в розрізі однієї бюджетної програми (КПКВ 0111010) та в розрізі видатків розвитку (КЕКВ 3000) лише у зв’язку з особливістю економічної характеристики видатків не на придбання обладнання довгострокового користування, а у зв’язку з необхідністю проведення капітального ремонту.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Комітет звернув увагу на те, що в попередньому бюджетному періоді передбачалися видатки розвитку в сумі 7 200 тис. грн. на розробку ПКД інтегрованої автоматизованої системи «Електронна зала пленарних засідань» за КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів», проте на звернення Управління справами Апарату Верховної Ради України було погоджено перерозподіл цих коштів. Натомість в поточному році їх знову пропонують перерозподілити, оскільки видатки на ці ж потреби було заплановано здійснювати за КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування». Тому не зрозумілим залишається порядок планування робіт та видатків на їх проведення, а відтак їх виконання та використання коштів.

 

У листі Управління справами також йдеться про погодження перерозподілу видатків споживання в розрізі бюджетної програми 0111020 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України» в сумі 59, 0 тис. грн. на продукти харчування для забезпечення працівників, зайнятих на роботах з шкідливими умовами праці (КЕКВ 2230 «Продукти харчування»); в сумі 167,0 тис. грн. на покриття витрат на водопостачання та водовідведення через підвищення тарифів (КЕКВ 2272 «Оплата водопостачання та водовідведення»).

Збільшення обсягів видатків на продукти харчування на 59,0 тис. грн. пропонується за рахунок зменшення видатків за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» на 47,0 тис. грн., за КЕКВ 2250 «Видатки на відрядження» на 5,8 тис. грн. та за КЕКВ 2271 «Оплата теплопостачання» на 6,2 тис. грн.

Видатки на оплату водопостачання та водовідведення (КЕКВ 2272) пропонується збільшити на 167,0 тис. грн. за рахунок зменшення видатків за КЕКВ 2271 «Оплата теплопостачання» на 150,0 тис. грн. та за КЕКВ 2273 «Оплата електроенергії» на 17,0 тис. грн. Таким чином пропонується збільшити видатки на водопостачання та водовідведення за рахунок зменшення видатків в розрізі оплати інших комунальних послуг та енергоносіїв.











Округлений прямокутник: 167 тис. грн. –

КЕКВ 2272 «Оплата водопостачання та водовідведення»





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



При цьому Комітет звернув увагу Управління справами Апарату Верховної Ради України, що в подальшому при підготовці листів щодо погодження перерозподілу, для зручності опрацювання таких матеріалів народними депутатами України – членами Комітету необхідно надавати інформацію з розшифровкою кодів економічної класифікації, за рахунок яких пропонується зменшити видатки та здійснити перерозподіл, а також інформацію за рахунок чого виникла економія в розрізі тих чи інших КЕКВ, яку пропонується перерозподілити на інші потреби.

 

 

 

Перший заступник

голови Комітету                                                        П.В.ПИНЗЕНИК

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Рішення Комітету”

22 квітня 2024 11:47
18 березня 2024 10:40
22 лютого 2024 09:56
22 січня 2024 11:37
22 січня 2024 11:37
08 січня 2024 11:53
08 січня 2024 11:11
08 січня 2024 11:08
18 грудня 2023 10:31
06 грудня 2023 11:04