КОМІТЕТ З ПИТАНЬ РЕГЛАМЕНТУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ


РІШЕННЯ

  

про деякі питання забезпечення діяльності Верховної Ради України

 
 

                                                                          Протокол № 62

                                                                                    від 19 жовтня 2016 р.


 

  Розглянувши листи першого заступника Керівника Апарату Верховної Ради України – керуючого справами Боднара П.О. (від 26.09.2016 № 15/12-1562 (225037), від 04.10.2016 № 15/11-1618 (234621) та від 13.10.2016 №15/11-1678 (243074), керуючись положеннями пункту 6 статті 13 Закону України «Про комітети Верховної Ради України», Постанови Верховної Ради України «Про перелік, кількісний склад і предмети відання комітетів Верховної Ради України восьмого скликання», Комітет в и р і ш и в:

 

1. Інформацію про листи Управління справами Апарату Верховної Ради України взяти до відома.

 

2. Погодити перерозподіл видатків:

у розрізі бюджетної програми 0111010 «Здійснення законотворчої діяльності Верховної Ради України» в обсязі 22 960,6 тис. грн. на КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів» на здійснення робіт з модернізації відомчої АТС «Меридіан-1» Верховної Ради України:

-         з КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» – 10 542,8 тис. грн.;

-         з КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів» – 12 417,8 тис. грн.

у розрізі бюджетної програми 0111020 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Верховної Ради України» в обсязі 596,8 тис грн. на КЕКВ 2610 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» – для Державного підприємства «Управління житловими будинками» Управління справами Апарату Верховної Ради України:

-         з КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» – 196,8 тис. грн.;

-         з КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» – 400 тис. грн.

3. Управлінню справами Апарату Верховної Ради України надати Комітету інформацію:

до 1 листопада 2016 року щодо технічної можливості виконання під час опалювального сезону робіт з реконструкції системи опалення- холодопостачання в адміністративних будинках Верховної Ради України по вулиці Шовковичній, 2 та по вулиці Шовковичній, 4, на які передбачено видатки розвитку в обсязі 16 369,5 тис.грн.;

до 1 грудня 2016 року щодо функціонування електронної системи підрахунку голосів «Рада – 3» та заходів з впровадження електронної системи підрахунку голосів «Рада – 4».

 

4. Рішення Комітету надіслати Управлінню справами Апарату Верховної Ради України для організації виконання та врахування в роботі.

 

Перший заступник

голови Комітету                                                         П.В.ПИНЗЕНИК

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Рішення Комітету”

22 квітня 2024 11:47
18 березня 2024 10:40
22 лютого 2024 09:56
22 січня 2024 11:37
22 січня 2024 11:37
08 січня 2024 11:53
08 січня 2024 11:11
08 січня 2024 11:08
18 грудня 2023 10:31
06 грудня 2023 11:04